Koty są tak nudne... i głupi!!

Ja menar, så fort man se en katt så springer de iväg. de vill inte leka, hälsa eller mysa. Matte påstår att det är mitt fel, man ska tydligen inte inbjuda en katt till lek genom att resa ragg och rusa i mot dem (katter är inte bara tråkiga, de är dumma också, vem som helst fattar väl att ja bara vill leka.)

Ja har varit på agilitykurs, vi träna på hopp, tunnel och slalom. Ja var inte den bästa men matte var stolt över mig ändå. Tunneln gick väldigt bra och hoppen gick väl över förväntan. Två hopp i följd gick bra men ja förstår inte varför man ska hoppa tre st när man lika gärna kan springa på sidan av. Va hawr hänt mera då? Vi har gått dygnspår på eftersöket, det gick väl så där...
Ja var lite vimsig på vissa ställen och matte säger att det ibland såg ut som om ja var på en vanlig skogspromenad. Men ja kom till slutet och ja förvirrade mig inte allt för långt bort:-)

Nu på onsdag ska ja gå på lydnad och agility, matte hoppas att veronicka ska ha med sig tävlingsformelär så att vi kan börja tävla, (hur nu det ska gå, matte blir darrig i benen så fort hon bara tänker tanken tävling.)

Jaja, vi ses någon dag allesamans!!

Läs mitt namn i lydnadstingingen// Sasha!! 


Kommentarer
Postat av: Veronica O Sune

Hej Malin och Sasha!

Nu har vi anmält till 15 maj, så jag hoppas att ni kommer med, det blir en bra avslutning på kursen.

Träna på och bli lite mer rapp i mun och steg, ni är super duktiga.

Må så gott

2009-04-23 @ 12:36:12
URL: http://www.cockergrabbarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: