マット大特集しています...

(Överskrift: Stormatte är ledig...)
Det syns väl på vädret:) Det är alltid molningt med sprida skurar så fort hennes första semesterdag börjar. Vi får väl hoppas att det är solsken i Simonstorp imorgon, (stormatte stannar ju kvar i Ringarum, så Simonstorp borde vara oberörd.) Inte mycket har hänt mig, (förutom att matte låst in mig i sitt rum medans de hade världens fest utanför.)
Matte och ja var på sörpings BK och träna med Nancy och Veronica med hundar i torsdag och som vanligt var vi där ca 30min före utsatt tid. Så vi började träna, vi gjorde lite olika saker och matte döpte än en gång om mig till Gudinnan.
 (Fast hon såg inte allt ja gjorde. Mattarna får ju inte vända sig om och titta efter de gett komandot, Hehe)
Som vanligt hoppade matte jämfota när ja tog apporten och höll den tills hon sa loss. (sa loss efter ca två hundradels sekunder, men det var super snyggt!!)

Hoppet där imot, matte var inte så glad när ja hoppa och sprang förbi på höger sida. Ja sprang alltså förbi framför henne och runt för att sedan sätta mig ned och det var tydligen fel. Så det fick ja göra om några gånger.
Men vi gjorde fritt följ under Veronicas vakfulla ögon och hon påstod att det såg riktigt bra ut. Så nu hoppas matte att ja ska gå lika fint imorgon på tävlingen. (Vi får se... det är en stor skillnad mellan att träna hemma och att tävlingsträna på ett helt nytt ställe.) Sen så ska vi gå spår på söndag kväll efter matte jobbat, hon slutar kl 20.00, och även på måndag kväll, alltså efter kl 19.30 uppe i fyllingarum. Matte försöker även få med en kompis. Hon tycker att kompisens jack russel (min polare alltså) skulle vara en otroligt duktig spårhund. Ja menar... han nosar hellre på marken än att rusa runt mig. (så istället är det ja som rusar runt honom.;D) och så saknar matte att umgås med sin kompis.

Skriver om hur det gick på tävlingen imorgon, hoppas på solsken och svala vindar!


Har ni fest eller?// Sasha



Kommentarer
Postat av: Veronica O SnyggSune

SUPER GRATTIS TILL 1:a PRIS!!!

Det var så roligt att se er på plan idag. Ni är så duktiga, och linförigheten- inget spårande där inte jättekul.

Kram och grattis igen.

Veronica o Stina.

2009-06-13 @ 14:23:48
URL: http://www.cockergrabbarna.se
Postat av: Thina o hundarna

Ropen skalla HURRA FÖR MALIN O SASHA.

GRATTIS GRATTIS

2009-06-13 @ 17:48:21
URL: http://goldenmudi.info.se
Postat av: Lorna

SUPER GRATTIS!!!!!!!!!!! Jag kan tänka mig hur glad du är!! Ni är SÅ duktiga! Bara ledsen att jag inte va på plats! Ha det gott! Ses på Måndag Kramar

2009-06-13 @ 18:57:48
Postat av: Ingela

Jättestort grattis! Oj vad glad jag blev att ni fick ett förstapris. Det är ni så väl värda!! Du skötte dig proffsigt som vanligt på plan! Och givetvis Sasha med! Kramar till er båda

2009-06-13 @ 19:37:10
URL: http://www.ostanvindens.se
Postat av: cattis

Hej! det är jag som ville ha tränings kompisar på söderköpings bk. Hör gärna av dig i veckan om ni ska träna. Och stort Grattis till 1:a priset

Mvh cattis och beardisarna

2009-06-15 @ 16:32:01
URL: http://cattis.webb.se/
Postat av: Storasyster

Glad midsommar till dic och Sascha!

2009-06-19 @ 12:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: