Практика в пълен ход

Ja det stämmer, vi tränar för fullt här hemma. I måndags tränade vi en timme, vi gjorde rutan ca 4 gånger, dumrutan (förstår varför den kallas det, man går ju bara runt i  en fyrkant och stannar eller macherar vid varje sväng) vi gick vänster varv mest då matte ansåg att man inte skulle lägga sig ner i svängen. (Så ja la mig ner i samma sväng flera gånger, än sen!! Big deal, ja gick ju finnt efter matte sa till på skarpen) Matte tillverkade även ett hinder som vi tog fyra gånger, den var kul, man fick ju en leksak vid andra sidan. Va gjorde vi mera? Hm...

Vi hade kurs på onsdagen, vi fick vara med trors att ja löper. Visst var det andra könet lite intressantare än vanligt men ja och matte tycket att det gick bra än då, matte tycker nästan att ja lyssnade nästan lite bättre än vanlig. (Ja inleder henne i falsk säkerhet för att sen sticka till första bästa hanne när hon vänder ryggen till, hahahaha)

Vi tränade i dag också, vi gjorde klockan, rutan, dumrutan hm... matte försökte sig även på att få mig att stanna vid leksaken, (oroa er inte, det var inte vid rutan, utan där matte står brevid och stoppar mig om ja inte lyssnar)
Ååå, när vi åkte hem i onsdags, ja tycker såå synd om den stackars sate som åkte bakom matte, det är så här att matte inte tycker om att köra när det är halt ute vilket leder till att hon kör super sakta. Så hon puttrade fram i 40/60 km/h och fick en bil bakom henne. (ja tror att den bilen fick stanna och ge matte försprång så att de kunde ta sig upp för backarna utan att de skulle slira. Matte är ssåå feg!!!) Jaja, förhoppningsvis så kommer vi får träna nästa vecka, då ja är så bra på att dölja när mitt löp börjar så vet inte matte när mitt höglöp börjar. Om man räknar från den dagen de upptäckte mitt löp börjar så kommer mitt höglöp nu på onsdag eller nästa torsdag. De ska spana efter vissa tecken, men ja är en smygis så de lär aldrig märka något, (hahaha)


До скоро виждане



Snö regerar, snöslask suger!!! Sasha  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: