Grattis Snygg Sune!!!

du är ju inte bara LP1 utan även viltspår champion! Är så gla o avundsjuk på er!!

När ja sov som bäst drog matte upp mig från min säng och tvingade ut mig i regnet. (ok, det hade slutat regna, men det var massa pölar över allt!) Vi gick ner till macken o vänta i kanske 5 sekunder då deras gröna bil kom inkörande. Ja vart jätte gla när ja såg att det var Veronica som körde, trodde att vi skulle ut o ha kul som vanligt. Tills matte ville få in mig bak hos Sune, då förstod ja något nytt skulle hända. Han morra lite så ja vägra hoppa in. (Hoppa in hos Snygg Sune... Snygg Sune liksom!!) Så Sune valde att vara en gentleman o hoppa ut för att låta mig gå in först. Var lite nervös o orörlig men Sune berätta massa skämt så man kunde inte låta bli att slappna av. Matte guideade oss till Fårsum (va glad att vi inte hamna i Gryt)
O vi vet ju alla hur det gick!! Snygg Sune blev VILTSPÅR CHAMPION!!

Hans matte o vi, hans hejaklack var super gla för hans skull!! Om man ändå vore en stamtavlehund, då skulle min stamtavla vara lika fin o full med titlar som Snygg Sunes.

Imorgon gäller det! Då ska ja simma igång mitt ben. Matte ringde till dem i dag för att ta reda på om min journal kommit fram. O då sa hon att matte skulle fått brevet i går eller idag. Men vi boka tid på en gång, så imorgon kl 8.00 ska ja gå/simma i sörping. Ser inte fram imot det direkt. Eller... det är mattes osäkerhet som smittar av sig. Det kommer gå bra, kommer väl bete mig som när Sören skulle kolla om ja var chipad, (du vet va ja menar veronica^^). (matte var orolig över att hon blivit lurad av veterinären :D)
Matte hittade den tillslut, dne var närmare vänster ben än nacken. Näästa gång är han kanske under magen:))

Ska skriva om skräckupplevelsen imorgon efter vi kört gammelmatte till affären.

Måste sova, ska vara i sörping kl 8 o matte behöver sin skönhetsömn!! Det var kul att vi fick följa med o heja på er! O grattis igen!! //Sasha Malin!
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: