Hoppas!!

Att det blir träning den 10januari, både Sasha o ja behöver detta. Hon är så understimulerad just nu o att leka i snön gör henne inte trött längre. Men i helgen kommer hon sova gott, på fredag ska vi i väg till en av mina klasskompisar o fira nyår. Perfekt för Sasha då det inte kommer smällas raketer där. Vi ska sova över o hur avslappnad tror ni att hon kommer vara?! Snacka om att min Snuttedull kommer vara på söndag :)

Men alltid skönt att slippa smällare (Ska ja ta med mig Viska ;D)

Ja har köpt en miniräknare som är smartare än mig själv, så ja hoppas att ja ska klara matte proven som ja kommer få i vår. Är det någon som vet en bra dagmatte som Sasha kanske kan få vara hos om ja kommer få några heldagar i skolan o mamma jobbar?
Någon?

Hii träning näst nästa måndag (eller tisdag!) o ja längtar så!!!!! Då får ja använda min GPS så att ja inte åker vilse, ja har ju den förmågan. Kan lätt missa infarten till Lorna o då är det bra att ha med någon som säger till en att vända om.

Fröken o Dulle på SM!!! De var ju sjukt bra!!!!

Hörs sen!!// Malin



Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha du är för härlig Malin!!! Ja SM vilken upplevelse det var. Men med den klacken jag hade så..... Kramar

2011-01-01 @ 22:24:02
URL: http://ostanvindens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: