Bilder!

Tack Carro o Ingela!! Era kommentarer värmde! Klart du får länka till mig Carro, äm... ja har redan länkat till dig^^.

Detta fick alla som stod på prispallen. Den är fin eller hur. Kul att de flesta priser man får har en schäfer på sig, det passar liksom:D

Vi fick även denna keps. Långt i från lika snygg som min Sasha keps, svart med rosa text.

Ja börjar bli julhysterisk^^. Var på jobbet o sjöng julsånger i dag o i min bil går cd med "Snön den faller ner över stan, en frost kall vintermorgon" urbra!

Ja har även köpt mina första julklappar till mina mindre systrar o i november ska vi till ullared (om ja har råd, ledig från skolan o har hundvakt.) o tills dess ska ja ha sparat ihop pengar så att ja kan shoppa loss!!!

Måste dra! Ska kolla över min ekonomi lite granna!

Kram till er alla!!// Malin

 



Kommentarer
Postat av: adelia

Så fin pokalen var eller ´vad det nu heter,Roligt med priser på tävlingen.Ullared ja dit vill jag med,får se om jag kan lura med min man dit,haha han får betala;)Så duktigt av dig att ha köpt julklappar redan,,jag brukar alltid vara i sista minuten..Men inte å r det säger jag i o för sig varje år;))Ses i morrn kram

2010-09-28 @ 23:05:43
URL: http://www.nogg.se/kungsvikstorpsbianca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: