Fy fan alltså!!

Har varit frisk i ett helt år!! Klarat av både jobb och två terminer på komvux utan att bli sjuk. Nu, när ja jobbar sista dagen på och ska till skolan på onsdag har ja fått en dunderförkylning (än så länge har ja feber som tur är) Är faktiskt lite orolig, tänk om ja blir sängliggande på onsdag, ja som ska åka upp till vandrarhemmet till tisdag. Får väl skicka upp mamma i mitt ställe ;)
Men ja har bokat rum från den 23 till den 24 och sen så ska ja väl inte upp fören den 14 september. Kommer hoppa allt studentkåren kommer hålla på med första veckan. Har inte råd eller lust att hålla på med sådant. Förutom rum har ja även bokat tåg (hoppas de funker dessa dagar) och har även kollat upp vilka bussar ja måste ta. Mamma är orolig, men inte ja (kanske lite) Men ja är modig och det är ju något ja måste göra. Kommer bli kul iallafall!!!

Läcker eller hur!

Vi skulle till Örebro i dag och undersöka staden ja och mamma. Vi kom till rondellen innan svärtinge då vi hörde, bonk... dunk, dunk, dunk!! Så på med varningsblinkersen och kolla under bilen. Va dinglar där om inte en 4kantig låda som sitter fast i bilen med en kabel. Väntar i 45 min innan våran hjälp kunder anlända. Efter lite om och men fick vi hem bilen och vi byte och for iväg till Ikea.
Hihi, ja är vuxen nu! Ja köpte en tvättkorg (mohaa vuxet eller hur!!) två dörrmattor, ett skoho, underlakan samt ett knäbord till min data.
Ja är sjuk!!! Ja vill ta bort min näsa, den är jobbig!!

Hm... min vovve har börjat löpa o är nu inne i andra veckan. Hon var jätte deppad första veckan, men nu är hon bättre och det är så skönt att hon fortfarande inte är intresserad i pojkar. Vi har spårat vilt i torsdags och det roliga var att vi fick med Lisen och Sonny. Han var tydligen naturbegåvad, ^^. Det gick väl bra för Sasha också, det var ett riktigt 24timmar spår (har väl bara gått 12-15timmar förr). Men det märktes att löpet spelade hennes hormoner ett spratt och det hade nog gått mycket vilt över spåret på natten. Dessa saker sabbade lite för henne, men det roliga var ju att vi inte bara hade Lisen efter oss utan även Sonny. Det var lite i början (typ 10m) som hon vände sig om för att försäkra sig att de följde efter. Men annars så brydde hon sig inte jätte mycket om honom. Det impade stort på mig!!!

Det ligger en jätte skog bakom mitt lägenhetsområde, kommer bli kul att utforska dess skogar med Sasha sen och ja hoppas verkligen att ni vill komma o hälsa på oss. Ja har tagit o kopierat mormors kakrecept och kan därför bjuda på smariga kakor!!

Föresten är det någon som är intresserad av att köpa kattunge? Ja känner en tjej som har 10 kisslingar som behöver hem. Det finns bilder på hennes facebook sida, hon heter Sofia Fia Svensson. Väldigt söta kattungar!!!!
Om ni vill så kan ni höra av er till mig så kan ja leka mellan hand :DD

Kram på er alla//Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: