GO TEAM INGELA!!!!

Gu va bra ni är alltså!!!! Önskar att ja kunde tävlat ja med, Sasha behöver bli lite stimulerad snart. Hon håller på att bli tokig. Ligger under vardagsrums bordet o skäller till helt utan anledning, fatta sen när vi flyttar. Ja kommer sitta på helspän då Sasha kommer moffa så fort hon hör ett ljud.

Just det!! Om lite mer än en månad kommer jag "äga" en två med både balkong och uteplats :DDD Är så jävla lycklig!!!!

Sitter just nu o "lyssnar" på ett välkomsföreläsning på datan, ja tror han går igenom vad ekonomi kursen kommer handla om. Det är intressant, ja kan säkert använda informationen privat, men han har lite tråkig röst o det är roligare att blogga :). Lektionerna kommer väl börja på måndag antar ja.

Vet ni att det är 1/2 på många kläder och skor på Klädladan? Har köpt byxor och tröjor och ska senare ner med Lellan och kolla skor, ja saknar ju smak ;) och behöver all hjälp ja kan få.

Ja ska till skolan på tisdag, kommer få reda på vart ja ska ha min praktik den 7-8/9. Det är bra tycker ja, vi ska få testa på att ha några timmars praktik på sjukhus och på vårdcentraler. Gör man så får man ju reda på redan första veckan om detta är ett yrke för mig. Smart tycker ja!!!

bilden fick ja av Veronica!

Ååååå!! På onsdag tänkte ja o Sasha våldgästa Cockergruppen (så berätta gärna vilken tid ni är där. kvart i tolv?) Ska ja ta med en tårta? En kaka? Eller har någon vunnit ett första pris så att ja kommer lagom till ett tårtkalas? Är ja välkommen till någon hazard i vinter? Snälla låt mig kommer!!! Ja vill va med i en hazad!!! Glöm mig inte snälla!

Ja tränar med Sasha allt för sällan, men något vi faktiskt tränar är fjärren, så fort hon ska få mat så tränar vi skiften. Men jag har fått börja träna att stå (stilla) då hon efter 5 sekunder sättar sig ned eller lägger sig.

Nu måste ja sluta. Min lärare nämde något om frågor o det har ja missat till nu!!

Kram till er alla// Malin



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi är glad för din skull! Varför svarade du inte på mitt sms jag har nytt nummer.

2011-08-29 @ 10:35:50
Postat av: Lorna

Klart du ska vara med på hazarden :) Jag TROR kursen är kl 10 på onsdag. Ska bli kul att ses! Kram

2011-08-29 @ 13:36:26
URL: http://lorna.bloggplatsen.se/
Postat av: Veronica

Absolut ska du vara med och spela Hazard :)))))) Jag TROR inte jag vet ;))) att kursen är 10. Kul att ses!!!!!

Kram till dig och Sacha

2011-08-29 @ 22:15:29
URL: http://www.cockergrabbarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: