Snyft alltså!!

Ja som trodde att ja vara ledig från skolan imorgon. Men ickesan icke. Det är bara lärare som jobbar med gymnasieelever o lägre som är ska på kurs. O min mattelärare har bara hand om komvuxelever så kl 810 har ja lektion som vanligt ); snyft!! Ja som sätt fram imot att få sova!!

Men, ja har itne historia så ja kan komma tidigare o hälsa på Cockergänget. Undrar va min nya grupp heter, om vi fått något namn än? Den Udda-gruppen kanske? en schäfer, två golden, en pudel, en cocker och en border collie blandning. Är inte det en udda samling så säg:)

Skulle vilja anmäla mig till tävlingen i sörping i mars, in klass 3. Det är vi inte mogna för. Men klass 2, se om vi kan få till lite bättre poäng än i höstas:) Men får man ingen lön kvar efter räkningar så kan man inte tävla. Men ja vill nog anmäla mig till några klass 2 innan ja ska göra debut i klass 3. Vill ju inte tappa tävlingsvanan.


Kram på er alla// Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: