Det är synd om mig!!

Min knöl har sprickit!! Och det är jobbigt och den gör ont!! Matte var jätte elak mot mig, hon spruta såret fullt med natriumklorid och tvingade mig att ligga stilla medans hon klippte bort pälsen. Blä för matte!!! Men trots alla försök att vårda mitt sår och hindra mina försök att slicka, gick allt åt skogen. Så det sluta med att matte satte på en kompressor (?) på såret med vittejp. Ha säger ja bara, den lossnar alltid efter bara några minuter.
Tur (eller hur...) att ja ska till veterinären på fredag förmiddag och få den undersökt.


Matte o ja ser fram imot helgen, ja har aldrig bott på hotell förr. Vi ska dela rum med Bianca, ja har aldrig delat rum med en större hund förr, ooo, den här helgen kommer vara full med nya grejer. Hihi...

Nu drar ja, matte behöver mina synpunkter om vad som ska packas ned och vad som ska lämnas hemma.

Senare!!// Sasha



Kommentarer
Postat av: ingela

Stackars Sasha ! vad är det för knöl? Inte hennes den där fett grejen väl?

Ja det ska bli kul i helgen! Känns skönt att ni är med!!!! Kram

2011-06-15 @ 18:21:09
URL: http://www.ostanvindens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: