Tack! (svamel för att få skriva av mig)

Ja säger bara tack till alla på kurserna idag!! Det var skönt att få lite ombyte, att få något nytt att fokusera på. Tack till er alla!!!

Vill bara nämna att min lilla snuttedull fyllde 4 i lördags (blev dessvärre inte mycket firande!). Fatta, ja har haft henne i 4 år och vi är snart uppe och tävlar i klass 3.

Kom ihåg när vi ringde Thias om att vi köpt hund, han svor att han aldrig skulle komma hem och hälsa på om hunden var där (blivit påhoppad av en stor schnauzer). Sasha blev hans favorit och han älskade sin Rosa/Scooby Doo.
Han körde lydnad med henne också;
Sitt, ligg, stå, stanna bra!!! För hon stod ju alltid^^

Ska prata med kuratorn på fredag och ja hoppas att han ska få mig att inse att min bror inte kommer tillbaka. Att det inte går att sms honom eller att ja aldrig mer kommer få prata med honom på kvällarna när han söker mamma.
Fan va ja vill gråta, men ja kan inte. Är inte den gråtande typen. Gråter ibland men inte ofta. Men ja vet att ja mår bättre efter att ja gråtit, ungefär som om ett av mina miljoner sår har slutat blöda en aning. Så känner man inte när man bara är lugn, man känner sig inte helad. Den 17 juni ska vi tatuera in MK och ja ska beställa tid för att tatuera in min nallebjörn.

Min katt Pärlan har också fyllt år, hon är nu mera 16 år gammal och trots att Thias inte var speciellt förtjust i henne så tror ja ändå att han är impad över att hon är 112 år gammal just nu.

(tänkte använda nya bilder, men datan accepterar inte bildformatet på pappas data. En annan gång.)

Hurra till mina älskade djur!!!

Kram på er alla!!! Malin 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dig o skickar många styrkekramar(o nospussar ;))!

2011-05-17 @ 16:11:40
URL: http://flattar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: