...

Ödla stämmer nog inte på min lilla Snuttedull, jag har inte hört talas om 61cm höga, ca145cm långa ödlor som äter gräs. Och jag har inte fått något medhåll om min ödleteori.
Så jag har börjat tänka om, sitter och tittar på henne just nu.

Jag sitter på altanen och Sasha strosar runt i trädgården.
Mina tankar drar mellan ko och häst. Ja menar, så som hon beter sig just nu måste ju indikera att hon inte är ett rovdjur. Men så har vi ju hennes spetsiga tänder, de tillhör definitift inte ett betesdjur.
Kan någon ha slipat dem när hon var liten? (det är ju inte mitt görande!!)

Men annars så skulle hon passa som en shetlandsponny, skäck med stora öron. Men det är tänderna som förstör det hela.
Jag hör av mig senare, antingen så har jag hittat Sashas rätta form eller så har jag slippat ned hennes tänder!!

Kramar från Sockerhöga Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: