Tjena!!

Idag blev det agility igen! Ett väldigt bra plan de har på Örebro brukshundklubb, trots allt regn så att planet relativt torr. Matte försökte lära mig slalom idag (kom ihåg lite från sommarkursen vi gick). Slalom är TRÅKIGT!!!!!
Man ska gå mellan pinnar och man måste gå mellan alla! man får inte missa en utan då får man börja om! Ingen fart, inga skutt INGET!!
Men jag fick matte att skratt lite då (som den sommaren) jag ibland hoppade ut mellan slalompinnarna. Som om det vore ett osynligt hinder i vägen.

Detta gjorde vi efter att matte kommit hem från skolan, hon var borta jätte länge!! (Ja sov i hennes säng under tiden:D)
Har inte så mycket att prata om idag... Jo, vi kommer hem i helgen!! Matte vill att ja ska undvika smällarna som (troligen) smälls den 1maj. Så kanske träning på onsdag?

Nu drar jag!!
Sasha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: