En svår knäckt nöt, sötare gröt, djupare dopp i grytan...

Tjena och God Jul på er!!!!!!
Hoppas ni har det bra och att ni fått allt ni vill ha!!
Jag har fått allt jag vill ha + mycket mera!!!!!!!!
Även Sasha är nöjd, just nu ligger hon och sover som en gris. Det är ansträngande att fira jul. Hon har fått, av mig, en massa godis (vissa sparar vi till senare), en mjukis kyckling och en mjukisboll, sen så fick hon av Sonny och Sverre 2 pipleksaker och godis.
 
Har träningsvärk i vänster armen. Passade på att hålla Filippa en massa hemma hos pappa och använder då muskler jag aldrig annars använder. Hon är ju bara för söt den lilla flickan!!! Hennes små händer, fötter och underbar ansikte!!! Lellan kommer bli hennes fadder så jag har paxat att bli fadder till deras nästa barn.
 
Är såå trött!!!!!!!!
Ska väl gå och lägga mig nu, får skrivar mera imorgon!!
 
Kram
Malin


Kommentarer
Postat av: Ingela

God jul och fortsättning!

Tack för det superiiina julkortet!!!!

Mysigt med syskonbarn!!!

Ha det got

Vi saknar dig här hemma!!!

Kram

2012-12-25 @ 09:42:25
URL: http://ostanvindens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: