^^ Zzzz

Att man kan bli så trött efter att ha varit ute o gått i en o halv timma, även sasha ligger o sover. Att lite frisk luft kan göra en så trött.



Ja är klar med omtentan o hoppas att ni alla håller tummarna att ja fick minst 14 poäng!!! Inte 13 som ja fick förra gången. Hade massa planer för idag, har bara lite svårt att börja! Det är min stora svaghet, att komma igång, när ja väl gör saken så går det snabbt o smidigt. Men att få ändan ur vagnen, det är där problemet ligger.
Ja har ju en 24 timmars parkering så oftast efter att ja mortionerat Sasha brukar ja ta en tur med DON också (Om ja inte åker i väg med Sasha någonstans såklart)
Idag valde ja att utforska grannsamhället. Så snart kommer väl en varning på tv om en vinröd hyundai som smyger runt o spanar på hus. Men det finns massa fina hus, ja såg ett jätte vackert vit hus bakom en häck. Men ja kunde inte stanna o titta då en kvinna kom gående på gångbanan :(

Vet ni va vi träffa när vi var ute på promenad (något som fick Sasha att nästan flippa ut), en gran danois!!! Då ja fortfarnade inte lärt mig "hantera" Sasha när vi möter andra hundar, speciellt inte stora hundar (som dessutom var lös, men lydig), så gick vi upp i skogen. Men ja känner mig så mesig!!! Ja vet ju att Sasha inte skulle göra något dumt, men då hon inte reagerar som en "vanlig" hund så vet ja ju inte hur den andra kommer reagera. Om det varit på en stor stig så skulle ja inte klivit undan. Men detta var en stig på mindre än 1,5m.
Men han var fin!!!!!

Nu ska ja laga mat för annars så får ja ont i huvudet!!

Kram på er alla!!!// Malin



Kommentarer
Postat av: maria

tack Malin=) Det är min kompis sofie som har fixat min heder! bilden är ju sen du och jag var och fota oss=)

2012-02-17 @ 20:41:13
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: maria

Vill inte plugga bara för att! Det löser sig! =) Ska ju plugga i höst! Kan du hjälpa mig att göra konto och så??=)

2012-02-19 @ 14:48:16
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: