... :/

Mamma ringer mig och säger:
Kan du förklara en sak för mig? När L och Sasha var på promenad förut så ville Sasha bara gå hem igen, hon dansade fram på tå med svansen över ryggen. Du vet, som när hon ser någon hon känner igen.
Nu ligger hon och flåsar en massa, och det är inte särskilt varmt, och har svårt att varva ned.
Hennes päls är oljlig och hon kissar en massa.
Här om dagen kliade det massa i hennes öra, du vet, när hela örat hänger på sniskan.
Vi har ökat mat mängden då hon är smal men hon går inte upp i vikt.
Vad tror du detta betyder?
Men du behöver inte oroa dig, hon mår bra.
Det är väl bra att säga till en matte som sitter 16mil bort och inte kan göra något alls förutom att oroa sig!!!
 
Få väl hålla mig upptagen med tvätten och gräsklippning, är väl bäst att jag går ut nu på en gång innan solen förflyttar sig till framsidan
 
 
Kram till er alla!! Malin


Kommentarer
Postat av: Ingela

Schysst mamma!! hih
Kanske skendräktig? ca 6-8 v efter påbörjat löp?

Kramen

Svar: Snarare 2-3 veckor innan påbörjat löp ;) Nej, det var nog bara en 20 timmars deppighet som kom på besök. Hon hade redan repat sig till kvällen.Kram
Sasha

2012-07-31 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: