Nu så har det hänt :)

Jag har äntligen köpt byxor.
Nej, det är sant!! Jag köpte ett par långa byxor och ett par korta, de korta slutar på vanligt folk vid halva vaden medans på mig så slutar den strax ovanför fotknölarna :P det är jobbigt att vara kort i bland ;)
Men det var inte bara byxor jag köpte :D

Som ni kanske vet (eller inte) så älskar jag att köpa saker till andra, julen är därför min favorit högtid. O nu så är det så att "vi" kommer ju få tillökning i december och det är ju klart att man måste köpa en massa saker till sitt första systerbarn <3 <3
Hoppas att den inte är för flickig, inte lätt att hitta neutrala kläder.
 
Alla barn måste presenteras för Nalle Phu och hans vänner <3
 
För söta att låta bli <3
 
Lovar, denna underbara unge kommer få kläder så att de räcker tills dess 18 års dag ;)
Grattis Misefisen och Simon till er underbara unge!!
 
Kram Moster Malin
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack tack så jätte mycket! Du är så himla snäll!

Svar: Hihi varegod!!!! Hoppas de passar <3
Sasha

2012-07-30 @ 21:26:09
URL: http://MariaSofiaKarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: