Tjabba tjena hallo!!

Läget alla läsare :D
 
Tror nog att jag har minst 3 läsare som tittar in ibland utan att jag måste länka på fb :D :D Ni är alla så varmt välkomna till min tråkiga blogg med massa bla bla inlägg ;)
 
Idag har jag STORhandlat!!! Köpte massa mat som jag hoppas ska räcka ända fram till augustilönen då julilönen kommer gå till räkningar (Ogillar!!)
Jag fyller år snart och om jag våre hemma så skulle det ha kommit en helt hög med släktingar... ok, en moster, mormor, farfar, några kusiner och ev. en "faster/moster". Men flera än som kommer nu, det blir väl mamma, Mia, Lellan, Mormor, Pappa och båda L. Men det stoppar inte mig!! Jag har inhandlat tårtljus (men kommer inte ha en tårta så jag vet inte vart de hamnar), serveter, suggrör och drycken köps längre fram.
Jag ska baka;
Bullar, 3 sorters kakor, chokladbollar, vaniljhjärtan samt rocky roads cupcakes, så jag hoppas att de kommer den 13 juli så att jag hinner att baka den 12. Jag kan ju baka den 11 men då har jag jobbat 5 dagar då jag börjat kl 5 på morgonen så jag kan tänka mig att den 11 (samt 12) kommer jag sova stående ;)
 
Nu sitter jag ute på balkongen och njuter, visst så har itne solen kommit fram bakom träden än, men det är endå 20+ och även vinden är varm ^^
Jag har packat upp all mat och valt att äta kycklingben till kvällsmat och jag funderar på vad jag ska laga för mat imorgon eller om det räcker med mackor (jobbar ju bara 6 timmar), jag kommer ju ändå bli hungrig framåt kvällen.
 
Har även tänkt att ta ett bad och jag måste diska...
Varför sitter jag framför datan? Jag har ju massa att göra!! Måste även klippa gräset (måste först klippa med häcksaxen för gräset är för högt så det går inte att klippa) hör av mig framåt kväll om hur mycket ja hunnit med!!
Jag och älskade (gravida) syster Mia <3
 
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: