Nedräkning

Om 4 dagar åker jag hem till Örebro utan Sasha );
Det gör redan ont i hjärtat, tänk hur jag kommer må när jag kommit hem och kommer ifull med att jag kanske inte kommer att träffa henne fören om 3månader. Herregud varför måsta jag jobba!!!!!!??

Min älskade Snuttedull <3<3

Hon kommer ju få det jätte bra hos Lellan och mamma. Det är ju jag som lider av att lämna kvar henne, snyft!!! Gu va jobbit det kommer att bli!! Tyck synd om mig!!!!!!

Min älskling!!!!!

Jaha, "mina" katter kommer nästa torsdag och undrar om de är bereda på vad jag kommer utsätta dem för. Kramar, gull och pussar. Suck, de kommer blir så traumatiserade hos mig.

Gunnar och Buskotten, deras ägare hamnade på ett äldreboende och där fick inte katterna följa med och jourhemmet de bodde på flytta till Stockholm.
Jag ville börja som jourhem i höst då jag jobbar i sommar );. Men jag fick förfrågan om att få katter i juni (då jag jobbar 4 dagar i veckan), jag tänkte ok, varför inte.
Men  hon som är min kontaktperson visste inte riktigt om detta, hon ville helst ha katterna i ett hem tills de får ett riktigt hem. Så jag ska försöka göra mitt bästa för att kunna ta hand om dem tills de hittar deras plats.

Jag hoppas att de kommer hitta ett hem, tills dess kommer jag älska dem och ta bra hand om dem!!

Bilder och information om kissarna kommer!!

Kram och snyft//Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: