Möte på akuten!

Vi får se vad det resulterade i skolarbetet.
 
Men vi kan väl prata om roligare saker :)
När jag kom dit satt C i receptionen och hon släppte in mig (efter att ha försökt få mig att öppna dörren själv) Om man trycker på dörröppnarknappen så öppnas dörren. Men jag har alltid trott att man måste bli insläppt av dem i receptionen. Kände mig lite dum där :/
 
Man känner sig så välkommen dit och jag riktigt längtar tills min praktik och SOMMARJOBB börjar!!!!!
 
Rallylydnadsgänget!! Nästa gång ska vi alla bli godkända!!!! Hej oss!!!!!!!
 
Påtal om Sasha, hon är så himla understimulerad just nu. Det är näst intill synd om henne.
Hade tänkt att åka och storhandla imorgon men jag får nog åka med Sasha till djuraffären istället, så att hon få lite ombyte i vardagen. Så antingen tar jag två olika bussar eller så går jag till tegnelunden och tar bussen där ifrån. Bara så att hon får röra på sig. Eller om jag ska gå en längre bit och ta bussen sista biten.
Min lilla stackars flicka.
 
Blä vill inte plugga, jag är lite förvirrad. Önskar att allt föll på plats och man inte behövde plugga typ. Men jag är ju inte ett underbarn. Jag är ett underbart barn, men inget under ;)
Om man inte frågar min familj förstårs, då är jag (och mina syskon) ett underbarn och helt underbar :D
 
Undra vad jag ska hitta på med Sasha imorgon, förutom affären. De har rabatt på halsband och koppel och jag bryr mig inte om vad mamma säger. Man kan ALDRIG ha för mycket av dessa. Man tappar lätt bort dem, eller hur Lellis ;)
 
Är tacos en svensk nationaldisk? Är inte det typ nachos med massa grönt till?
Hur kan man påstå att tacos är en svens nationaldisk????
Om något är svensk nationaldisk så är väl det sill och potatis?
Eller köttbullar och lingon??
 
Min favoriträtt är kyckling(-vingar, -lår, -ben) och när jag var liten och man fick välja mat på sin födelsedag (det saknar jag nu när man är "vuxen") så valde jag alltid kycklingvingar, ris och brunsås.
Thias valde ungspannkaka.
Lellan valde vanlig pannkaka.
Men vad Mia valde minns jag inte. Hon hade ingen direkt favoritmat.
 
OMG jag såg en humla!! Eller Sasha såg en humla och jag flippade ut. Dels för att den försökte flyga in i mitt vardagsrum och dels för att Sasha genast började jaga efter den.
 
Som jag skrivit tidigare, jag gillar inte små saker som flyger. Gillar inte alls!!! Sen så vet jag hur viktiga de är. Det är därför jag säger till Sasha när hon försöker döda dem. Flugor där emot, och getingar får hon gärna jaga bort. (Vet att det inte är bra med getingar, men de är obehagliga. Bin också!!!)
 
Har nu frågat mamma, Maria valde stekt fisk. Hon var alltid ett udda barn ;) (säger hon som ville ha kycklingvingar XD)
 
Det är Trumans show nu på sjuan. Men jag klarar inte av att se den filmen. Jag blir alltid paranoid och tror att jag lever i en fejk värld och att det är kameror över allt som förföljer mig. Larvigt jag vet, men så funkar min hjärna. (Ibland så skrämmer den mig ;P)
Hitta bilden på nätet. Hoppas målaren inte har några problem att jag snott bilden.
säg till så tar jag bort den :D
 
Nej, nu borde jag sluta skriva. Får se hur det blir imorgon. Hoppas i alla fall att det blir bra väder, jag gillar att gå i regnet, men inte längre sträckor och Sasha blir så blöt.
Hoppas på sol!!!!
 
Kram på er alla!!
Malin
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är gott med fisk! :-)

2013-04-28 @ 10:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: