Solig dag!!

Tjena allesammans!!!
Idag var det rallylydnadstävling i Sörping och jag sitter i Örebro och suckar. Önskar att vi också kunde ställa upp och ha kul med alla er andra!
Det kunde ju faktiskt bli så att det skulle blivit den här tävlingen som vi skulle blivit godkända på ;)
 
Önskar att jag redan nu visste vart jag skulle jobb i höst, för då skulle jag anmäla mig redan nu till massa tävlingar. Både rally och lydnad.
Men, vem vet. Jag kanske får jobb i Gamelby och då är det onödigt att anmäla sig till Nyköping (typ).
Men jag vill verkligen bo i Söderköping, Norrköping, Ringarum med omnejd.
Jag har tröttnat på att bo långt borta, jag vill kunna gå eller endast sitta i bilen i typ 1 timma för att komma hem till min familj!!
Tidigare så fanns det en lägenhet mitt emot Maria, önskar att jag kunde fått ta den. Syrran bor på gång avstånd och Lellan skulle ha blivit inneboende om det blivit skola i norrköping.
Så systrarna skulle vara jättenära och så skulle pappa och mamma bo ca 1 timma ifrån mig.
Det skulle vara livet!!!!!
Eller en lägenhet i Ringarum eller Sörping. Jag har ju vänner och familj i Ringarum/Gusum.
 
Jag har varit jättelat de senaste dagarna, har inte orkat laga någon mat eller diskat efter mig. Så det har blivit kyckling, pizza och kött med pomme/ris. Sådant som inte kräver så mycket... kontakt? Kontroll? Översikt, det är nog det ordet jag letar efter. Mat som man bara behöver kolla till 2 gånger.
 
Ska snart kolla till ming kyckling, bör krydda lite.
 
Slutar skriva nu. Har lite saker att göra.
Kram på er alla!!!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: