:D

Tack Lellan!!!!
Jag stickar, dock bara halsdukar (och en mössa) men mer än det kan jag inte.
Våran kusin F är också bra på att måla, hon är till och med bättre än mig. Har ni sätt några av hennes bilder? Hon har skills!!!
Jag antar att den konstnärliga linjen finns i hela familjen. Du och Mia är jätte bra med ord. Jag älskar att läsa era bloggar. Och dina bilder Lellan, underbara <3 <3
 
idag var det min näst sista arbetsdag och jag var tvungen att säga adjö till tjejerna.
För på söndag jobbar jag med chefen och Y (som hoppar in pga semester) så idag var det sista gången jag jobbade med tjejerna.
Så jag fick en present :D :D :D
 
Visst är den fin!!! Den kommer få en hedersplats i nya lägenheten <3
 
M, min arbetskamrat över sommaren, har fått sin son. Hoppas att jag hinner se honom innan jag flyttar.
 
Imorgon så är det kanske hästutställning på Karlsund. Är inte säker och kommer nog inte bli säker fören jag kommit på plats. Men jag hoppas verkligen att det är imorgon, tar med mig kameran och ska fota dem alla!!!
 
På måndag kommer jag träffa Jessica, jag ska hjälpa henne med skolarbete. Hon kommer även hit nästa måndag för plugg. Jag är ju ändå här när min lägenhet blir städad.
 
Nej, nu ska jag baka c-bollar och sen lägga mig i badet.
 
Kram på er alla!
Malin


Kommentarer
Postat av: Maria

Gillar att läsa din blogg:-) jag visste inte att Frida kunde måla aldrig sätt något hon gjort. :-\

vad kul att du fick en present då vet man att man varit duktig:-)

snart flyttar du hem!:-)

2013-08-11 @ 23:04:02
URL: http://MariaSofiaKarlsson.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: