Bio :D

Jag och min kompis sen 20 år tillbaka gick på bio igår. Vi så på Hobbit och innan dess gick vi runt några timmar och bara prata.
Det var mysigt och filmen var bra. Är fortfarande småkär i Kili :) 
Han är bra snygg ;) Kolla blicken bara!!!
Dock är Kili snyggare än han som spelar figuren.
Men det innebär att Kili är säker, han finns ju inte och jag kommer aldrig att springa på honom :D
 
Så jag var ledig i helgen och förutom bion har ja inte gjort så mycket. Vi har pyntat hos pappa och jag hittade den perfekta granen bara 100 m från huset. Den är liten och rund, precis som jag!!!!!!
Så... om granen är perfekt, innebär inte det att ja är perfekt?
Ja, jo det är nog så. Jag är prefekt :).
 
Jag jobbar kväll imorgon så jag måste ge mig av och trängas med  resten av Sverige som inte hunnit köpa klart sina klappar imorgon förmiddag. Jag ser inte riktigt fram emot det... :S
Men det betyder att ja har massa att slå in när jag kommer hem från jobbet. Men jag har inte riktigt bestämt mig för när jag ska ge mina klappar. Jag är inte ledig fören på fredag. Orkar de vänta så länge? Ja, de har ju inget val, mitt ord är lag ;).
 
Detta blogginlägg ska läggas ut, har flera gånger den senaste tiden börjat skriva inlägg men tappar lusten och stänger av datan innan delning.
Men inte denna gång!!!
 
 
Kram på er alla!!
Malin


Kommentarer
Postat av: Maria

Klart du är perfekt!!jobbar du lördag??

2013-12-25 @ 08:25:28
URL: http://MariaSofiaKarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: