Drömmar

Har ni någonsin drömt något för att sedan vara osäker på om det var en dröm eller verklighet.
En sådan hade jag i natt.
Jag drömde att jag läst i en kompis blogg att hon blivit våldtagen i Söderköping och det var därför hon mådde dåligt och uppdaterade sin blogg så sällan.
Sen så måste jag vaknat till någon sekund för att sedan somna om och drömma om något annat.
Men varje gång jag vaknade till så var våldtäkten det första som var i hjärnan.
Så tillslut visste jag inte om det bara varit en dröm eller om hon faktiskt blivit våldtagen.
 
Förnuftet sa att om jag verkligen läst det så skulle jag må dåligt, kommenterat eller något.
Att om en kompis till mig blivit våldtagen så skulle jag komma ihåg att jag läst det.
Man tycker att förnuftet borde segra, men dessvärre så är min hjärna inte som alla andras.
 
Jag fick läsa ett X antal inlägg på hennes blogg bara för att försäkra mig att inget sådan hade hänt.
Vet, jag är knäpp. Även om det skulle ha hänt så skulle hon inte skrivit om det i sin blogg.
 
Kan meddela att jag är JÄVLIGT glad att det bara var en dröm!!!!!!!!!
 
Kram på er alla!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: