Tur!

Skriver mest som en påminnelse till mig själv.
Sasha började löpa för någon dag sen, precis så att vi kan vara med och tävla den 16 utan några problem.
Men kommer som vanligt att bada Sasha dagen innan så att hon inte luktar för gott ;)
Hur kommer det gå på tävlingen då, ja med tanken på att vi inte tränat något så har jag inte så höga förhoppningar. Så jag tänker redan nu gissa vilka poäng vi kommer få.
Hoppas att Cockergruppen är igång nu när jag kommer hem. Kanske kan hinna med en omgång innan tävlingen, behöver träna gruppmomenten.
Ser nog inte så bra ut om Sasha börjar leka med de andra hundarna då vi inte träffat så många hundar som hon fått leka med.
 
Sättande i grupp 9,5
Läggande i grupp, 9
FF 5-6,5
Sättande under gång 7
Inkallning med ställande 8
Rutan 0 eller 8
Hopp apport 0 eller 7
Metallen 5-6
Vittring 0 eller 5
Fjärren 6-7
 
Det verkliga resultatet får ni den 16 mars.
 
Kram på er alla!!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: