Nu händer det saker!!

Jag har anmält mig och Sasha till 2 tävlingar!!!
Den första är den 16 mars, lydnadstävling klass 3 här i Söderköping. Hoppas att många kommer att anmäla sig då jag vill träffa så många som möjligt!!!
Andra tävlingen är den 20 april och det är rallylydnad nybörjare på Kristinehamns bk. Hoppas att vi får skjus då, vet inte om min bil är frisk till då.

Gu va kul det kommer att bli!! Jag ser så fram emot det!!!! Längtar att få träffa alla träningskompisar!!!!
Lydnaden kommer gå åt skogen, vi har inte tränat vittring på typ 1 år. Fjärren är mycket rörelse i och metallen är fortfarande blä.
Men vi kommer ha så j*****a kul!!!!!!!!
 
Är nu i Ringarum/Gusum, är väldigt skönt att vara hemma!!!
Ska träffa massa kompisar medans jag är hemma. Måste hitta en dag att promenera med Louise och Sonny, jag vill hem till Nancy och träffa valparna.
Sen hoppas jag att någon skulle kunna tänka sig att köra mig till fyllingarum så att jag kan få träffa Cockergruppen (om de börjat med sin träning än), det blir i sådana fall på onsdag.
Sasha behöver få träna under "övervakning" ;P
 
Är trött, nej... seg!!! Ingen lust att göra något, än så länge :D
 
Hm... om jag slutar skriva och gör något annat så kanske jag slutar vara så seg.
 
Kram på er!!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: