............

Läget allesammans??
Jag mår bra, har bara ibland små... hm... i brist på ord små panikperioder. Jag har inte riktigt panik, nej nej!!! Det är bara att jag inte kan komma på ett bättre ord för att beskriva mina känslor.
Jag har svårt att acceptera läget liksom.
Jag vet att jag ska flytta och börja jobba på Linköpings akutmottagning nu i slutet av augusti.
Jag är 26 år (och om 4 år är jag 30 och det skrämmer skiten ur mig!!)
 
Jag är yngre i mitt huvud och jag vill inget mer än bara att flytta hem och vara ett barn igen.
Jag vill inte bli vuxen... jag är rädd för framtiden antar jag. Förändringar skrämmer mig.
Jag vet att allt blir bra i slutändan, men vägen dit är jobbig (just nu i alla fall).
Jag mår bättre nu!!
Även lilla jag kan ha episoder då jag inte vet vad jag ska göra med mig själv. Det är inte lätt att alltid vara glad.
Men det är extra jobbigt när "mörka" tankar kommer över än, jag har ingen aning om hur jag ska hantera dem.
Vanligt vis så brukar Sasha köra upp en leksak i mitt ansikte, men nu så är hon inte här så jag har inget som distraherar mig.
I söndags var jag på Karlsund herrgård.
 
Jag skulle lyssna på musik och gå på guidad tur. Men jag kom så tidigt (som vanligt) så när kl var 13 så åkte jag hem. Jag hade tröttnat och himlen hade börjat täckas med moln.
Men dess innan så sken solen och jag hade det jätte mysigt. Längtar tills mamma kommer hit så att vi kan gå en rundtur längst Svartån.
Naturen längst Svartån är jätte vacker, eller hur!!
Lellan skulle kunna ta massa vackra bilder här!
Och, det finns en ridskola bredvid och de har massa hästar!! Så klart fotade jag dem med :)
Hur kan man totalkvadda en mamut!?
Ärsch, berget hade ju väjningsplikt! Den kom i döda vinkeln.
Haha jag älskar älgarna i Björnbröderna!!!
Humla :D
 

Fick just ett sms från Gustavsvik. Så klart jobbar jag redan de dagar de undrade över :(
Tråkigt, skulle vara kul att hälsa på dem och jobba med tjejerna igen!!
 
Kram på er alla!!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: