Ny kamera.

Jag har testat att ta lite bilder idag med min nya kamera. Problemet är nu att få upp dem på bloggen, testade nyss men... det gick inte så bra.
  Driver mig själv till vansinne!! Satt hela kvällen igår och försökte lägga upp bilder och så helt plötsligt funkar det!!!
Detta är Sashas första halsband, hon hade på sig det när vi åkte och hämta henne. Det är så litet att det endast når runt hennes nos nu <3
 
Sen så tog jag massa bilder på ett Coca-cola glas för att se om jag lyckades med skärpan. Testade även andra roliga saker!!!

Ja, ja en bild. Nu så är det bara att vänta på resten ska laddas upp...
Ännu än bild har kommit, har bara tagit 10 min sen jag började!!
Denna har jag målat ;)
15 min!!
Coolt, nu är alla 6 bilder uppe på bloggen och det tog bara 20 min. Orka liksom!!!
Imorgon ska jag till Karlslund och fota massa och de vill jag kunna lägga upp lätt och smidigit på bloggen.
Men så länge bilderna kommer fram så får jag väl vänja mig vid den långa vänte tiden!!
 
Kram på er alla!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: