Min familj är bäst <3

Ni som läst mitt förra inlägg vet att Sasha troligtvis svalt en majskolv igår och jag har är ett nervvrak.
Idag har jag ringt veterinären och de rekommenderade paraffin och sparris på burk.
Så jag tvingar iväg Lellan och pappa in till stan som har det ändra öppna apotek så är på helgen.
 
Så nu måste stackars Lellan och mamma få min hund att äta denna sparris och paraffin preparerad mat ikväll.
Och det ända jag kan göra att be till högre makter att hon snart bajsar ut kolven och att hon tuggade sönder kolven.
Dumma hund!!!!!!!
Suck och stön...
 
Veckan som kommer då...
Måndag jobbar jag.
Tisdag jobbar jag.
Onsdag jobbar jag.
Torsdag jobbar jag.
Torsdag åker jag hem med Swebus-
Torsdag ska jag kolla en lägenhet i Söderköping.
Fre-Sön ska jag umgås med familjen och fira midsommar :)
 
När jag har ledigtid kommer jag sitta och stirra på väggen eller sova ;)
 
Har inte köpt någon cykel än, men det beror på att "ödet" motarbetar mig, den begagnade cykelaffären jag skulle till i lördags var stäng och har numera bara öppet på onsdagar. Den riktiga cykelaffären (där cyklar kostar mellan 5000-21000) var stängd för dagen.
Så det hela slutade med att jag väntar med att köpa cykel tills jag testat brors cykel. Om jag vågar sitta på den så får den (på något magiskt sätt) följa med upp till Örebro.
 
Kram på er alla!!
Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: