Gissa vad!!!

På fredag kväll åker jag, efter praktiken, med tåg till Norrköping där jag blir upphämtad av... någon. Troligen Lellan med någon mer, eller bara Lellan, vem vet.
Jag kommer att få träffa Sasha igen <3 har längtat efter henne så länge nu!!!!!!
Saknar bebisen <3 <3
 
Vi kommer troligen åka hem till pappa därefter. Men det var inte det jag ville att ni skulle gissa om.
Gissa vad vi ska göra på lördag!!!!!!!
Ärsch ni kommer aldrig att komma på det!
Japp vi, (jag, mamma och Lellan) ska till Ullared på lördag och är så lycklig!!!
Senast jag var där var vintern 2011 och jag shoppade loss med julsaker till lägenheten!
 
Men denna gång ska jag köpa BYXOR(!!!!), hundsaker och städgrejor. Annars så ska jag försöka hålla mig. Onödigt att köpa massa grejor när jag ändå snart ska flytta.
Har hittat ett vikariejobb som jag ska söka till imorgon. Tänker inte skriva mer om det än, inte fören jag sökt det. Men det ligger i lätt län och närmare familjen än vad jag är nu.
 
Igår kom det någon och tittade på lägenheten och detta fick mig att städa lägenheten. Det är så rent just nu att det nästan är obehagligt :/ Gillar att ha det lite rörigt, även om det ser trevligt ut när det är rent. Men... min röra får mig att känna mig som hemma.
Löjligt eller hur ;
Men oroa er inte, min röra är snart tillbaka :P
Bebis bakom galler.
Bebis som liten. Min lilla bebis. Saknar dig massa <3
 
Tack Lellan för att du ställer upp för oss <3
 
Kram på er alla!!
Malin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: