Sasha är hemma :D

Jag är så lycklig!!!!
Hoppas att det inte blir något bakslag :S
Vi har fått ett matschema för 6 dagar framåt och Sasha kommer tro att hon svälter ihjäl. Hon kommer även bli väldigt bortskämd, hon har idag och kommer att få under 2 dagar att äta mjukmat. Hon kommer vägra äta torrfoder :).
Hon blev så glad när hon såg mig och släpade sig fram i korridoren. Ända orsaken till att hon inte drog omkull vårdaren var att golvet var för halt. Hon ville fort in i bilen och pep när det gick för långsamt.
Min lilla bebis ville så gärna sitta upp och hålla koll på vägen, men hon var så trött så hon försvann ibland för att snabbt titta upp igen vid minsta accelerations ändring. Nu ligger hon vid våra fötter och njuter av att vara hemma :).
 
När vi gick ut förut så gjorde hon nr 2 för första gången sen i torsdags och jag trodde inte att man kunde bli så glad över illaluktande skit :) Hoppas att hon fortsätter skita och att det inte kommer upp andra vägen.
 
Mattes fina bebis är hemma!!!!
<3
 
Nej, nu ska jag snart gå till sängs, måste ut med Sasha en sista gång bara.
 
Natt natt på er alla!!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: