:( diarrén är tillbaka :(

Det är så synd om min bebis.
I natt kl 23.30 väckte hon mig och vi fick springa ut. Den senapsgula diarrén är tillbaka );.
Fick sova 3 timmar och sen så fick vi springa ut igen. Tänkte allvarligt att ringa jobbet, ta reda på vilka som jobba kväll och be dem byta pass med mig. Vill inte vara på jobbet när min vovve inte mår bra!!!
 
Men det har gått bra idag. Hon har inte haft springdiarré enligt dagmatte.
Så, hon har fått lite mat men ofta och den har legat i vatten en längre tid. Nu är hon så hungrig att hon till och med äter riset, vilket hon annars brukar äta runt.
Jag hoppas att kommer bajsa nu innan vi går och lägger oss. Jag ska nämligen lämna avföringsprov imorgon till Valla och än så länge har jag bara 1,5 prov. (den 0,5 provet är bara några droppar från en vattentunn diarré).
Så jag hoppas att hon skiter i kväll så att jag får ett prov idag och ett imorgon.
 
 
Detta stressar så klart mig massa. Jag mår inte bra när Sasha är dålig och när hon känner att jag inte mår bra så mår hon inte bra. Det blir en ända stor cirkel med dåligt mående.
Däremot har jag fått svart på vitt att jag mår bra, förutom att jag är lite stressad.
 
Jag var sjuk för ett tag sen med illamående, huvudvärk och en gungande känsla. Fick då diagnosen stress (efter typ 2 min) och de fann även att jag hade ett för högt systoliskt tryck och fick därför boka ett till besök för att ta om provet.
Jag var där nu i onsdags och mitt blodtryck, puls och blodsocker var perfekt. Så jag kan vara lugn :).
 
Har även lagat min bil x 2 så nu måste jag boka en besiktningstid. Men måste först åka till veten imorgon och se vad den kostnaden blir innan jag beställer något.
 
Hm... kan ett försäkringsbolag säga -Nej, ni får inte vara med i vårat bolag längre. Ni kostar för mycket?
Är väldigt nyfiken på vad kostnaden kommer att ligga på när jag får räkningen i juli :P.
 
Nej, nu ska jag bara stirra i några minuter och sedan ut med Sasha en sväng. Förhoppningsvis bloggar jag imorgon med Sashas resultat. Men jag jobbar halvnatt så jag kanske går och lägger mig så fort vi kommer hem ;).
 
 
Kram på er alla!
Malin
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: