SM, rallylidnad, semester...

Ojojoj vad kul det kommer bli i juni :).
Som det ser ut just nu så kommer jag och Sasha åka upp till Sollefteå den 13 juni och bo på City hotellet i 2 nätter och kolla på SM.
Sen på söndagen för att slippa köra 7,5 timmar i sträck så har jag bokat boende på ett hotell i Gävle :).
Om jag får som jag vill så blir jag ledig redan den 12 och om det händer så kommer jag boka boende i Gävle redan då så att jag slipper stressa upp på fredagen (måste vara uppe innan 16 och det tar typ 8 timmar upp :/).
Men det får vi se lite längre fram.
Vad mer som hänt är att jag anmält oss till en inofficiell rallylydnads tävling den 14 :). Stackars Sasha, hon kommer vara så stressad och så kommer jag tvinga henne att tävla. Eller så kommer hon ha tröttat ut sig tills dess och hon uppför sig jätte bra :D.
Men oj så kul vi kommer ha <3 <3 <3 :D
 
Nej, nu vill jag gå och lägga mig. Så först ut med Sasha och sen till sängs.
 
 
 
Kram på er alla!!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: