I försök att muntra upp mig själv.

Ok,vem blir inte total depp när ens bebis inte mår bra? Jag vill heller inte lämna henne ensam eller med någon annan när hon är så här så jag kan inte gå på Bondens med mina arbetskamrater. Så... jag ska försöka hitta något positivt ur denna tråkiga dag.
 
1. Veten sa att Sashas bakben såg jättefint ut :D.
2. Jag har blivit bättre på att se om Sasha är halt.
3. Jag behöver inte oroa mig för vad jag ska på mig då jag inte ska ut ikväll.
4. Jag får lite mer tid på mig att köpa en present till A som fyllt år för mer än 1 månad sedan.
5. Sasha behöver inte vara ensam.
6. Jag kan städa lägenheten.
7. Jag kan inte lämna min lägenhet = kan inte köpa godis som tröstmat :D.
 
Får se om jag kommer på några mer under dagen/kvällen. Tills dess får jag fokusera på dessa.
 
Kram på er igen!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: