Oj...

Det är den 15/2 och detta är mitt första inlägg för i år. Illa, mycket illa.
Men nu så är jag här, både Sasha och jag.
 
Vad har hänt sen senast? Massa och inget. Jag jobbar, jobbar och jobbar. Dessvärre har jag jobbat massa morgonpass så jag får liksom inte mycket ob. Men nästa schema period jobbar jag massa halvnatt :).
 
Sasha har sen i oktober legat inne 3 gånger var av 2 var under helgen. Förutom det har hon åkt in ytterligare 2 gånger och lämnat skitdyra prover.
Senaste inläggningen var den 31 december 2013 och hon har sedan dess mått bra. Hon får specialfoder samt lugnande medel som ska få henne att hanterar nya miljöer på ett bättre sätt.
Än så länge fungerar det, dock har hon gått upp i vikt. Hon klarar nämligen inte av att bli tom i magen (matvägrar och spyr) så hon får mat tidig morgon och innan vi går och lägger oss. Så hon får lite mer än vad hon ska.
 
Jag har en dröm som jag hoppas kommer kunna uppfyllas redan i sommar, eller i början av augusti. Det är skattepengarna som avgör det hela. Men om det går som jag hoppas så kommer jag ta en bussresa till Skottland :)
Titta på slott, leta efter Nessi och gå på Tattoo :) Skottlands militär har en uppvisning och jag vill verkligen gå på den!!!!!
 
 
Kram på er alla!!!
Malin

 
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen tillbaka! Kul att du skriver igen:)

2014-02-15 @ 21:14:31
URL: http://MariaSofiaKarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: