Gävle

är sista stoppet innan hemresan.
Resan hit gick bra, den var inte lika tråkig som uppresan. Antagligen på grund av att den var kortare än i fredags :).
Massa vacker natur men alla parkering längst vägen hade massa träd i vägen. Så jag tog några under färden. Är nöjd med dem, speciellt med tanke på att jag titta åt ett annat håll och hade ingen aning om vad jag sikta kameran på :D.
Nu så är jag framme i Gävlebukens B & B. Gjort en plats till Sasha då jag äntligen fattat att hon slappnar av snabbast av att vi först packar upp hennes grejer, gör en plats åt hennes mat/vatten och sen en promenad. Efter detta så kan hon slappna av :)

Min fot sover :(. Det är jobbigt för den andrar börjar bli sömnig den också.
Haha, låg raklång på mage och garvade förut då båda mina fötter somnat och jag inte kunde röra mig.
Hihi, jag är så lättroad :D
 
Så, vi har tagit ett varv här runt vårt B & B. Våran värd var väldigt pratglad och var mer än villig att informera om sin syn på dagens inavel bland hundar och övriga levande varelser. Visst höll jag med om några av hans åsikter men han sluta aldrig prata... Lät Sasha bokstavligen släpa iväg med mig för att komma undan :).
Men han sa att Sasha var en väldigt vacker hund så han är OK ;).
 
Nu är det sängdags, eller ja. Först ska jag gå ut med Sasha och sen göra mig kvällsredo.
 
Så natt natt och sov så gott!!
 
Kram på er alla!!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: