Mardröm i filmformat.

Vad är det konstigaste du drömt?
 
En av mina drömmar hade undertext, det var välidgt händigt då de pratade japanska. Det var en väldigt intressant dröm. Tyvärr kommer jag inte ihåg något då jag var upptagen med att läsa texten ;)
 
Den senaste intressanta drömmen jag hade var inatt faktiskt.
Jag vet inte om jag kan förklara den, men det var tvillingtjejer som bodde i ett psykhem. Jag var den ena tvillingen typ och min tvilling hade en pojkvän (som var ganska söt) som hade hallucinationsproblem tror jag. Tyvärr så dog min tvilling och jag kunde se hennes ande som stannade kvar hos mig.
Inga problem liksom, jag hade inga problem med att min tvilling fortfarande var kvar.
 
Men efter att hon svävat 360 grader och kameran zoomade in hennes ansikte, bakgrunden ändrade färg, hennes röst blev mörk och medans hon stirra rakt på mig och anklagade mig för att ha dödat henne blev jag rädd och vakna.
 
Ni vet de där första sekunderna när man vaknat från en mardröm och man inte vågar röra sig ifall att det är någon i rummet. Jag låg där och hoppades att Sasha skulle röra på sig eller att mamma skulle snarka, bara för att försäkra mig om att jag inte var ensam eller jag faktiskt vaknat. Då från ingenstans kommer Sasha fram och ger mig en puss och lägger sig nedanför soffan med en such.
Kan man annat än att älska denna tjej <3.
 
Kl 3 på natten och hon märker på en gång att matte är orolig och kommer för att trösta en <3 <3 <3
 
Idag har jag haft fullt upp. Först åkte jag och mormor och kollade utemöbler och Lundbys blommor. Sen på eftermiddagen åkte mamma och jag till stan och köpte skor till mig. Det är så skönt att gå i skor utan hål och som inte läcker. Jag var torr om fötterna efter våran promenad, underbart!!!
Jag har även beställt broskrängor, de kommer ringa till mig på måndag (från City gross) och berätta när de får hem sin leverans.
 
Imorgon har jag inga planer, kanske ska hem till Maria och se hennes hus. Det beror på hur mamma mår. Är man sjuk så får/bör man inte träffa småbarn :(.
 
Jag vet att äldsta systern läser det här så,
- Hej!! Hur mår ni? Jag är ledig nästa helg, ska vi träffas?
 
Om yngsta syrran läser detta,
- Saknar dig massa!!
 
Puss på er båda!!!!
 
 
Till er övriga!
Kram på er alla!!
Malin
 
Slänger in några bilder på Sasha med syskon bara för att ni ska ha något att Åååå:a över ;)
 
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Pappa kommer till huset på lördag häng med då:)

2014-03-17 @ 13:13:48
URL: http://MariaSofiaKarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: