:)

Halloj allesammans!!
 
Hur är läget med er då? Idag har jag och Sasha inte gjort något alls :). En underbar dag full med sol och stressfri. Vi var ute i över 1 timme på förmiddagen, satt en stund på Örtträdgården och njöt av värmen. Jag blev även uppringd av en polare från Örebro, vi prata i 45 min vilket innebar att det blev en tid stilla sittande för Sasha men det tog hon med ro.
 
Jag har även gjort matlådor för 5 jobbardagar, vilket innebär att jag har massa disk (igen). Korvstroganoff och isterband :).
Nu på eftermiddagen gick Sasha och jag ut till kanalen och köpte glass. De bjuder tydligen hundar på glass. Så vi satte oss på bryggan och åt glass tillsammans.

Min är den rosa och Sashas är den gröna. Ja, ni ser rätt. Min glass må vara högre men Sashas bägare är större. Nu får vi se hur Sasha hanterar glass :).
 
Ja, igår hade jag finbesök.
Min arbetskamrat A kom hit och hälsa på. Hon har längtat att få träffa Sasha sen jag börja i augusti och igår så träffades de. Hon hade med en present till Sasha, en mjukisanka med pip. Efter typ 30 min fick Anna leka sjuksköterska och sy ihop ankan :). Den är i ett stycke idag men har lite små hål här och var.
Den är förtillfället hennes nya favorit leksak.
 
Jag lagade mat till oss, lax och potatis med gurka, tomat, majs och ärtor. Det var riktigt gott :) A tyckte det med och jag använde mina fintallrikar vilket fick det att se ännu bättre ut ;)
Efter maten gick vi en promenad runt Sörping.
Det var en mysig dag :).
 
Nej nu ska jag ställa mig i duschen!
 
Kram på er alla!
Malin
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: