Viltspår och finbesök!

Kom hem för en liten stund sen från viltspåret :)
Sasha är så duktig, visst så var idag inte ett av våra bästa men vi har ändå haft värre.
Älskar att min hund har sådant lugnt tempo och kan störas (a mig) och ta upp spåret igen utan problem.
Mattes bebis.
 
Har fått reda på att jag faktiskt kan få Sashas resultat infört i SSK, trodde att det först inte gick utan stamtavla. Men nu så går det även att få "titlarna" så länge man har tävlingslicens. Sasha har redan gått ett godkänt anlagsprov och 2 öppna. Men då hon sakna stamtavla så har inget förts in. Om jag hade vetat om det så skulle jag skickat in papprena för länge sen. Men nu vet jag inte ens vart de är :). Så jag måste gå om dem. Måste bara hitta hennes tävlingsmapp och få lite pengar så att jag kan betala dem ;).
 
Nej. Nu är det dags att gå och lägga sig. Först måste jag ut med Sasha dock.
Skriver mer om finbesöket imorgon. Är för trött :)
 
Kram på er alla!
Malin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: