Städ, syster- och Filippamys, fiskdrömmar :)

Hallo allesammans!!!
Idag har jag haft fullt upp och morgondagen blir den samma fast på ett annat sätt :).
 
Mamma kom vid 10-tiden för att hjälpa mig att städa min lägenhet. Jag har så mycket småsaker så att det tillslut ser ut att allt ligger på en hög :(. Men nu efter mammas hjälp så har var sak sin plats :).
Det blev jättefint och så möblerade vi om i vardagsrummet. Nu så kommer jag våga ha gäster på måndag.
Frågan är vad jag ska bjuda på...
 
Sen när vi städat klart så åkte vi hem till syrran och Filippa. De bjöd på fika som vi bakade igår. Det smakade fortfarande gott och jag fick massa kvalitetstid med Flippster. Hon är ju helt underbar!!!! <3 <3 <3
Till Lellan, en annan mysig bebis.
 
Har tagit mailkontakt med en tjej som äger malar i Sörping, behöver några som äter upp algerna i akvariet. De fläckiga pansarmalarna är jätteduktiga att äta från botten, men de saknar sugmunnar och kommer inte åt akvarierutan. Funderar på att köpa 2 stycken :).
Hon har albinos, undrar vilka hon vill sälja till mig :D.
 
Nej, nu måste jag ut med Sasha. Har fått ändrad arbetstid imorgon så jag måste gå upp ännu tidigare :D.
 
Kram på er alla!!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: