Dan före dan före dan före dopper dan.

J
ag ska jobba hela julen, är endast ledig den 26.
Jag jobbar morgon på julafton och kommer inte åka någonstans när jag jobbat klar.
Jag skriver inte det här för att få sympati utan för att övertyga en viss älskad familjemedlem att jag inte har några problem med detta.
 
Jag har varit inställd på att jobba julaftonsdag i cirka 4 månader och hade redan från början tänkt att vara hemma efter jobbet. Man hinner vänja sig på 4 månader :). Så för mig (men den tankeinställningen jag har) kommer det  vara en helt vanlig dag. Kommer fira jul hos pappa på fredag kväll och mamma på lördag. Så min jul kommer vara då istället.
Så mamma, du kan sluta oroa dig :). Jag kommer inte sitta och känna mig ensam. Jag kommer hem framåt 17-tiden, hämtar Sasha, jagar Pojkarna bus i trapphuset, tar en varm dusch och sitter sen framför datan resten av kvällen. Precis som vilken dag som helst :). Ev kommer jag slå in lite julklappar till dagarna efter :D.
Nu
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: