Uppdatering

Den 1 juni så opererades Sasha. Hon hade torsdagen innan ramlat ned för 2 trappsteg och sen dess gick hon orent. Jag ringde klockan 8 och efter lite ommöblering i schemat så fick vi komma in redan vid klockan 9.
K såg genast att hon var halt (jag såg enast att hon gick lite orent). Så det blev spruta, röntgen och sen operation.
 
Min älskade syster kom in och höll mig sällskap <3. Hon åkte till affären och köpte fika och tidning till mig så att vi hade något att göra medans vi vänta på att Sasha skulle vakna. Det kändes skönt att ha henne vid min sida.
Den här gångnen tyckte jag att SAsha tog lite längre på sig att vakna ur narkosen. Vi åkte från Sörping till Ringarum (vänta 10 min), till Gusum (vänta 15 min), till Ringarum (5 min), till Takmossen (20 min) och sen till Ringarum igen. Då var hon så pass vaken att hon kunde (med stöd) ta sig upp till mammas lägenhet.
Det var så synd om min bebis.
 
Vi ar på återbesök idag och jag var skitoroilig att K skulle säga att "hon är nu halt i XXXX ben och hon måste opereras igen". Men han sa faktiskt att hennes knä så bra ut :). Dock så fanns det viss stelhet högre upp och så kluckade hennes knä. Så vi ska tillbaka på torsdag och dels röntga höft och rygg och även för att ge Sasha "tuppkam", om jag förstår rätt så har det något med ledvätskan att göra. Hennes är för tunn och det är därför det kluckar. Men nu så får vi gå 5 minuters promenader och vi ska gå på en nu och sen gå och lägga oss. Har en stor städar dag imorgon, de ska även komma och besikta lägenheten. Det måste väl se hyfsat snyggt ut när de kommer :P.
 
Kram på er alla!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: