På söndag

Flyttar vi ut i baracken. Ska sen bo där i 4 veckor, vet att dessa veckor kommer att gå jättefort då de här 4 veckorna jag bott på en arbetsplats gått väldigt snabbt. Det ända negativa med detta är att jag kommer spendera halva min semester i baracken och när man har semester vill man ju inte att tiden ska gå fort.
 
Idag så flexade jag redan efter 2 (mötet slutade tidigare än planerat) och så fort jag kom hem så började jag packa. Jag har packat nästan hela köket, har bara maten och köksmöbeln kvar. Toaletten är tom förutom grejor som jag ska ta med till baracken. Har även flyttat på allt vid fönstrena i vardagsrummet.
Måste nämligen flytta allt 1,5 meter från fönstrena då man ska göra ventilationshål under elementena. Kommer nog vara lagom kallt på golvet när man kommer hem. 
 
Så, jag ska flytta den här helgen och jag har en el annat planerat. Imorgon ska vi köra viltspår klockan 8, hämta nyckeln till baracken klockan 12, städa/plocka undan ännu mera, tvätta klockan 15:30 då jag ska tvätta gardinerna och lite kläder.
På söndag händer också en del, klockan 8 är det viltspår och klockan 11 ska vi till Ringarums och hämta släpp. Jag har nämligen köpt ett hörnskrivbord i viken (vill ju börja jobba hemifrån) och vi ska hämta det klockan 11:30. Skrivbordet kommer att få stå hos pappa tills jag flyttar tillbaka till lägenheten. Har inte exakt bestämt vart skrivbordet ska stå än :).
Efter det så ska jag plocka ihop det sista i lägenheten. Frosta av frysen, packa ihop maten, kläder, Sashas grejor med mera. Har turen att Sashas extrafamilj har erbjudit sig att ta hand om Sasha över nattenn slipper vara ensam några timmar på morgonen och så att jag kan plocka med det sista utan en stressad hund vid min sida :).
 
Nej nu så blir det sängen (måste bara gräva fram den först :D).
 
Kram på er alla!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: