Sympati tack!!

Jag är sjuk!!! Tyck synd om mig!!! Och det kunde inte vara vid ett sämre tillfälle, har 2 möten den här veckan som jag verkligen ville gå på. Den ena har jag lyckats lägga över till 2 andra men det viktigaste på fredag och jag vet inte om jag kommer kunna gå!! Det gör mig så arg!!! Varför kunde jag inte blivit sjuk i helgen då jag ändå var ledig!?!?!?
 
Förutom att jag är sjuk och att jag ev kommer missa TVÅ viktig möten så är allt ok. Sasha är så gullig och ligger och sover. Vi tog en låååånnnggg sovmorgon för att sen sitte utomhus i 2 timmar. Sasha åt på ben och jag satt och skrev en lapp om vad jag vill ha/behöver ha till mitt hus och min trädgård :).
 
Det är massa saker jag måste köpa, främst är jord då jag vill plantera en massa saker. Har 2 fröpåsar (var av en är pumpor) som måste sås inomhus för att planteras ut sen när frosten slutat komma, men jag saknar jord just nu så et kommer väl bli mitt första inköp :).
Måste åka till Lundbysblommor och shopa loss också!!
 
Det kommer bli så kul när jag får fylla på mina balkonglådor och urnor med blommor <3.
Nej nu minns jag inte vad jag tänkt skriva.
 
Kram på er alla!!
Malin


Kommentarer
Postat av: Maria O

Krya på dig!!

2016-04-13 @ 19:28:38
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Lellan

Krya på dig!! Älskar dig ! <3

2016-04-14 @ 12:22:45
Postat av: mamma

Du har min sympati!! Tycker väldigt synd om dig, krya på dig allt du kan! Älskar dig.

2016-04-15 @ 09:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: