2 veckor i huset och semester.

Japp! Vi har nu bott i huset i 2 veckor och 2 dagar! Vi trivs och jag har vant mig vid "kylan". Dock vet jag forfarande inte vad jag kommer behöva betala i el den här månaden :/. Ska lämna in mätningen nu ikväll.
Min semester började idag eller jag hade lagt veto i helgen som var så tekniskt sett är jag inne på min tredje semesterdag. men schemamässigt så börjar min semester idag :D.
Solen skiner mer eler mindre varje dag och snön börjar sakta (SAKTA) men säkert smälta bort.
 
Bilder
Bilder på mitt vackra hus <3. Nu är det inte lika mycket snö, men det är långt från snöfritt.
Ser fram emot våren och sommare, då kommer det bli så grönt och färgrant runt mitt hus :).
 
Sasha trivs också bra här. Hon sover gott också ;)
 
Pojkarna bus älskar det här också. Idag var jag borta i 4 timmar och då pojkarna vägra komma in så fick de stanna ute. Så idag var de ute typ 5-6 timmar på en och samma gång. Längsta tiden hittills.
 
"Mina" hingstar som går bakom mitt hus. Ser dem från både sovrummet och köket.

 
"Mina" ston som jag ser från vardagsrummet.
 
Idag gick Sasha och jag en annan promenadstig. Det är troligen den vägen vi ska gå för att komma hem till Mia :). Vi får testa den en dag och se vart vi hamnar.
 
Imorgon har jag inga planer. Ska nog vara hemma hela dagen. På onsdag ska jag bowla på eftermiddagen/kvällen. Nån dag ska jag träffa Louise och så ska jag ta hit mormor också :D
 
 
Kram på er alla!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: