En underbar känsla

Är när både Snöret och Dojan möter en i dörren :).
Imorse när jag åkte till jobbet så matvägrade Dojan fortfarande och titta inte ens åt laserpennan som Snöret rusade efter. Det var nästan så att jag inte ville åka hem i räddslan för vad jag skulle komma hem till. Har fortfarande lite katastroftänk och är det något så är det alltid det värsta som kan hända.
Så när båda pojkarna trängde sig ut ur lägenheten så blev jag så glad :D.
 
Nu sitter jag i soffan och bloggar (samt ser på Scooby-Doo :D) och Sasha ligger nedanför mina fötter, Snöret uppe på soffyggen och Dojan vid min sida. för en stund sen låg han på mitt bröst och Snöret på min axel.
 
Detta är lycka med att ha djur tycker jag. Att ha dem nära, välkomnande och gosiga.
 
 
Jag skulle vara ledig imorgon men pga lav en sak så ska jag jobba extra imorgon fast hemifrån. Har ingen hundvakt imorgon så då hade jag tur att fick sitta hemifrån :). Så imorgon får jag 350 extra i timman (ersättning + ob) sen så ska jag även få någon ersättning då hoppar in så här i sista minuten, men vad den ligger på minns jag inte :).
 
Förutom jobb imorgon så ska jag hem till Misefisen där vi ska fira våran älskade bror som skulle ha blivit 31 år gammal <3.
 
Är sen ledig på söndag, ska sova!! och kanske överraska pappa med ett besök.
 
 
Jag ska den här helgen komma på 5 saker jag vill göra nu 2016. Några mål att sträva efter :).
 
1. Lyckas spara ihop 5000 (låter inte mycket, men små bäckar små...)
2. Ha en "inflyttningsfest" i sommar för mina arbetskamrater.
 
Nu är det bara 3 punkter kvar att komma på :).
 
Kram på alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: