Dumma data!!!

Min data är så superkänslig (eller musplattan är) att så fort jag kommer åt den så trycker jag på något. Jätte irriterande!! Jag skrev ett långt inlägg och kom åt musplattan och vips så försvann allt!!!
Får väl skriva om det igen!
 
Jag har ju haft semester i 9 dagar och började jobba i måndags, för att nu vara ledig i 2 dagar :).
Så idag kom mormor på besök, med henne följe mamma och Mia med flickor. Vi fika med chockladboll och tårta (som mormor hade med). Mia hade med sig något helt annat, hon hade med sig kaniner!!!!!
Olle och Ninen, Filippa och Elviras kaniner. Svart och grå. Jättesöta och jag blev helt förälskad!! Vill också ha kanin!!!!!!!! Men har jag tid med kaniner? Har jar råd med kaniner?  Och kommer jag orka tjata på grannbarnen att lämna min trädgård om jag har kaniner som de vill gosa med?
Suck, får nog vänta med kaniner :).
 
Efter fikat så åkte jag med hem till Mia och installera kaninerna (= titta på medans Mia och flickorna fyllde på med halm och mat), blev bjuden på mat, agera moster (som både trösta och gosa) och hjälpte till med fiskarna.
Det är liksom min expertis, djur! När det gäller djurfrågor och även lite vårdfrågor så är det mig man frågar :). Känner mig lite stolt när jag faktiskt kan svara på frågorna och komma med råd :D.
 
 
Minns du slottet mamma? Wiks slott? I Uppsala??
 
Imorgon är jag också ledig och då ska vi ha mysdag med mamma, Mia och flickorna samt Lellan :). Vi kanske ska åka på utflykt eller så är vi hos Mia och har mysdag hemma hos henne :D.
Sen jobbar jag resten av veckan.
 
Min tvättmaskin är knasig. Vet inte om något släppt eller så, men den snurrar inte rätt och jag valde att stänga av maskinen efter 30 min, då hade den hoppat ut typ 20 cm från sin ordinarie plats XD. Så det blir att ta med tvätten till Mia imorgon :).
 

Nej nu blir det kudden!
Kram på er alla!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: