Firar snart 1-års dag.

Hej allesammans!
 
Det har hänt en del sen jag senast skrev, fast inga stor grejor direkt.
Min älskde systrar har fyllt år, Lellan blev 25 och Mia 27, Hurra och grattis till dem båda :).
 
Jag har snart bott i mitt älskade hus i 1 år, det är bara 4 dagar kvar så firar vi 1-års dag!
 
 
Jag jobbar och står i, försöker ta mera ansvar inom dem områden jag ansvarar för. Jag har kommit en lång väg från den blyga tjej som jag var i skolan (japp, jag har varit blyg) men det finns fortfarande tillfällen jag har svårt att öppna munnen och säga vad jag tycker.
 
Jag har skaffat ett större akvarium, eller, de är bara någon liter större men fiskarna blev glada :). Mina katter mår bra, jag tror Dojan och Snöret äntligen gjort upp då Snöret inge har några nya sår och dem kan "hoppar" inte på varandra längre. Bonus är fortfarade till mesta del innekatt , han har varit ut en natt hittills, annars är han bara ute någon timma innan han vill in.
Sasha är pigg och fäller nu sin vinterpäls. Hon har sina problem med ryggen som hon vissa dagar visar väldigt tydligt när hon springer (hoppas det är ryggen och inte ett knä). Vi ska på återbesök nästa torsdag dels för att ta om blodproverna och dels för att röntga ryggen.
Ska även besikta bilen imorgon, är såklart orolig, lägger ju hellre pengar på att "laga" Sasha än på bilen <3.
 
Har jag något mer att berätta? Nä inte direkt. Kommer troligen inte åka till Skottland i år, lite svårt att hitta hund och kattvakt i 11 dagar :).
Men nån dag ska jag åka dit, även om det blir först när jag är gammal och grå :D.
 
Nej, nu är det snart dags att gå och lägga sig.
 
Kram på er alla!!
Malin


Kommentarer
Postat av: Maria O

Hoppas veterinär besöket går bra i dag!

2017-02-16 @ 08:00:44
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: