2018 hittills

Hejsan allesammans!
 
Det är den 16 juli 2018 och imorgon blir jag 31 år gammal, wow, nu är det mindre än 35 år innan jag är 65 år och får gå i pension O_o.
 
Jag har jobbat och jobbat och jobbat. Haft läckage 2 gånger i huset (på grund av alla snö som lagt sig på taket). Detta har lätt till att man nu håller på att fixa taket hos mig. Huset är omringat av en ställning och allt är i oordning på varandan :(. Så det blir att åka iväg och fira mig imorgon. Men det är skönt då det förhoppningsvis kommer förhindra mera läckage :).
 
Den 22 maj var en jobbig dag för mig :/. Jag tog beslutet att avliva Sasha efter att hon slutat äta och hennes artros blivit värre. Det var jättejobbigt då hennes sista dag inte blev som jag ville. Jag hade hoppats på att sista dagen skulle bli hennes bästa, en promenad med folk hon älskar och äta vad hon ville. Men då hon varken ville äta eller gå på promenad så fick jag inte ge henne det perfekta slutet :(.
Däremot så kom mamma och Lellan och höll oss sällskap, det vet jag hon var glad över. Sen så fick hon även åka med i bilen tll veterinären, jag vet att hon älskade att åka bil då hon visste att hon inte kunde bli lämnad ensam hemma, så lite glad var hon.
Men gu så jag grät. Jag saknar henne så otroligt mycket!!!
'
 
 
Utöver den sorgen så mår jag bra. Mina andra pälskningar mår bra. Pojkarna bus är ute massa just nu på grund av vädret. Popcorn är fortfarande en innekanin, men han har hittills fått tillgång till altan, men sen i fredags är den avstängd då byggställningen är i vägen.
Han är ganska deppad över det. Mitt hus är ju jättevarmt just nu så han skulle gärna vara ute :).
Just nu ligger han i badrummet och svalkar sig i duschen :D.
 
Nej nu är det bäst att jag publicerar inlägget, annars riskerar det att inte bli något alls :D.
 
Kram på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: