Tjena!!

Ska tillbaka till Gustavsvik imorgon igen och jag är nervös. Inte för att prata, utan för hur jag kommer se ut!
Större delar av dagen har mitt högra öga (o näsborre!!!) runnit. Hur kommer det se ut om jag kommer dit med ett uppsvullet öga? Eller om jag sitter där framför dem och tårarna börja rinna?
 Jag skulle slå misslyckade bakåtsvolter om jag skulle få lokalvårdarjobbet

Måste ut med Sasha imorgon och då undrar jag, ska jag ta en runda ut till bruksen och ta ett varv i skogen där eller om jag ska hålla mig till "min" egna skog. Sen så måste jag städa lägenheten också, den börjar bli skräpig (inte dammig) utan jag måste rensa lite helt enkelt.

Oooo! Jag är medlem i miljonlotteriet och har nu beställt hem en massa varor (ska gå ur den nästa vecka då jag behöver de pengar jag betalar till dem). Ett uppblåstbart fotbad, en kasse, ett "trädgårdset", en handduk och en skål som är formad som en tupp!!
Detta ska komma om 10dagar! hihi, längtar efter min skål, den ska fyllas med godis! Undrar om jag ska påskpynta eller inte, jag är ju ändå hemma hos familjen hela påsken.

Jag ska rida shirehäst den 15 april... jag som är så rädd för höjder. Det är ju därför jag valde sluta växa, 157cm är precis lagom för att jag inte ska få svindel ;)
Men ärligt alltså, jag vet inte varför jag vill följa med. Rädd för höjder och rädd för hästar (att rida). Så varför jag utsätter mig för båda två samtidigt är ett under. Men vi är ju ett glatt gäng på 10 pers och mamma är lika rädd för hästar som jag är, Mika är ingen hästvan människa och ja vet inte om Kiki är en hästtjej eller inte. Så det är ju inte bara jag som ovan. Men den andra gruppen är ju super vana!! Moster Eva och Frida är uppvuxna med egna hästar, Mia och Lellan är också uppvuxna på hästryggen, E har ridit på ridskola något år nu och Pontus har inte vett att vara rädd (ja avundas honom!!). Men kul kommer det att bli!!!

Min näsa gör ont!! :(, tyck synd om mig!
Fast, det kunde vara värre (peppar peppar), Mias pojkvän har haft halsflus och det ska väl ja slippa!!

Jag skulle där emot vilja vinna en halv miljon eller nåt liknande (skulle räcka med 1000kr) För jag vill ha utemöbler!! Vet att jag kan få mammas plastmöbler till min trädgård, men jag vill ha även ute på balkongen. Såg i dag att solen definetift kommer nå över över  huset mitt i mot. Jag hade sol på min balkong vid halv sju tiden! Tänk va skönt det kommer att bli sen när sommaren kommer, att sitta därute med skolböcker och med Sasha sittande, spanande och troligtvis lite moffande vid mina fötter ^^
Men till sak, detta är möblerna som jag vill ha till min balkong

Visst är de läckra!! Strax under 500kr på sommarlagret i Örebro!! Vill ha vill ha vill ha!!! Men jag måste spara pengar till nästa månadens räkningar, och majs räkningar och jag vill inte låna mer än nödvändigt av mamma och pappa.
Jag lär behöva dem i maj då bilskatten kommer och jag får ett studielån på 4400kr, (min hyra ligger på lite mer än 4200) Så jag lär behöva låna pengar tills mina skattepengar kommer.
På tal om det, jag är sååå lycklig!! Jag har pluggat våren11 samt hösten11, visst så jobbade jag en del under sommaren och vissa dagar medans jag plugga. Jag var skitorolig över hur mycket jag skulle bli tvungen att betala tillbaka. Visst så fick jag inte lika mycket som förra året, men om man tar Lellans ålder och drar bort ett år, så har man ungefär vad jag kommer få tillbaka ;)
Mohaha!! Ett bidrag till dagiset jag måste skaffa till Sasha i sommar... kommer hon trivas där? Eller ska jag försöka hitta en hundpromenerare? Min oroa är (som alltid) att någon ska sno min hund, att jag lämnar henne på dagis eller hos en promenerare så får jag aldrig mer se henne!! Löjligt jag vet!! Men det är min rädsla!!!

Måste dra!! Ska väl snart ta kväll och jag har mycket att tänka på!!

Kramiz till er alla!!!! Malin den Otrolige!!!!!!!!!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: